Акція! Безкоштовна доставка! Детальніше запосиланням

Акція! Безкоштовна доставка! Детальніше за посиланням

Гарантія та сервісне обслуговування

Коротко:

  1. Всі наші клієнти можуть скористатися безпроблемним поверненням або обміном протягом 14 днів з моменту отримання замовлених товару (якщо в картці товару не вказано більший термін або ж Ви не докупили послугу додаткової гарантії).
  2. Деякі товари не підлягають поверненню:
    • Запчастини / Запчастини для телефонів / Корпусні частини (у клієнта є 3 робочих дні, щоб перевірити його придатність і повідомити про свої претензії, в разі їх виникнення);
    • Запчастини / Запчастини для телефонів / Звукові і віброзапчастини;
    • Запчастини / Запчастини для телефонів / Кнопки, джойстики та клавіатури;
    • Запчастини / Запчастини для телефонів / Антени;
    • Запчастини / Запчастини для телефонів / Камери;
    • Аксесуари / Аксесуари для планшетів / Захисні стекла і захисні плівки;
    • Аксесуари / Аксесуари для мобільних телефонів / Захисні стекла і захисні плівки.
  3. Повернуті товари повинні мати ярлики, повинні бути повернуті в оригінальній упаковці, не повинні мати видимих ​​ознак зносу або використання. Заводські плівки повинні бути на місці.
  4. Повернення приймаємо тільки Новою Поштою (м. Київ, відділення НП №145, тел. 099 302 28 87, Кулаков Р. В.). Важливо! Відправлення здійснюється за рахунок клієнта.
    • У разі, якщо Ви хочете виконати заміну товару через брак або нашу помилку, ми відправимо заміну товару за свій рахунок і компенсуємо вартість доставки.
    • Ви також можете вибрати повернення грошових коштів за товар в повному обсязі (транспортні витрати в даному випадку не компенсуються). Грошові кошти надійдуть Вам на карту протягом 14 днів після отримання товару нами (як правило, протягом 7 днів).

Детальніше нижче.

Увага! Важливо!

Щоб уникнути взаємного нерозуміння, неоднозначного трактування правил і умов, і як наслідок конфліктних ситуацій, настійно рекомендуємо ознайомитись з наступною інформацією перед оформленням замовлення на нашому сайті:

Купуючи товар в інтернет-магазині Gmart.ua, Ви можете бути впевненими в його якості, робочому стані і цілісності. Але якщо все-таки, з якихось причин, у Ваші руки потрапить товар неналежної якості, Ви можете розраховувати на виконання гарантійних зобов'язань з боку постачальника.

Також, перед тим як дзвонити оператору з вимогами про заміну або компенсації, просимо повторно ознайомиться з умовами договору публічної оферти, повернення, обміну і гарантійного ремонту товару.

Умови повернення, обміну і гарантійного обслуговування:

  • Під Гарантією розуміється заміна, ремонт або відшкодування покупцеві виключно вартості придбаної запчастини, яка має початковий дефект (прихований дефект, так би мовити, заводський брак), якій проявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки).

Встановлені запчастини, що були у вжитку, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягають.

Гарантія не поширюється на термін служби деталі.

Також, гарантійні зобов'язання не передбачають відшкодування вартості додаткових послуг, непрямих витрат, упущеної вигоди і т. д., пов'язаних з придбанням товару.

Гарантійний термін для роздрібних покупців - 14 днів;

Гарантійний термін для оптових покупців - індивідуально (до 6 місяців).

  • Протягом 14 днів, покупець може скористатися своїм законним правом, гарантованим йому законом України «Про захист прав споживача», повернути або обміняти будь-який товар. Важливо, щоб товар не був у вживанні, зберіг свій товарний вигляд, ярлики, етикетки, пломби.
  • У разі, якщо товар уже використовувався, то повернення може бути здійснено тільки за гарантії, якщо така вказана на сторінці даного товару. (Тобто, якщо такі умови гарантії надаються виробником або офіційним постачальником даного товару).
  • Компанія «Gmart» приймає до розгляду інциденти, для кваліфікації їх як Гарантійні, тільки при наданні стороною, що купує, видаткових накладних та платіжних документів, які є законним підтвердженням вимог, а також дати продажу, кількості і ціни товару.
  • За законодавством України, магазин не несе відповідальності за додаткові транспортні витрати, але, якщо після експертизи підтвердиться факт заводського браку, ми компенсуємо ці витрати у вигляді знижки на наступну покупку.
  • Заміна або повернення коштів проводиться після технічної експертизи, але не більше ніж протягом 30 днів після отримання товару на відділенні Нової Пошти.

Товар підлягає поверненню і гарантійному обслуговуванню, якщо:

  • Повертаєма продукція має товарний вигляд:
      • відсутні механічні пошкодження;
      • в наявності повний комплект вироби;
      • в наявності оригінальна, неушкоджена упаковка.
  • На товарі не повинно бути ніяких фізичних ушкоджень (подряпин, відколів, вм'ятин, потертостей і т. д.). У зв'язку з цим, переконливе прохання: перевіряти товар при отриманні на відділенні «Нової пошти» або в присутність кур'єра, подальші претензії з цього приводу прийматися не будуть.
  • Заводські захисні плівки не повинні бути зняті з товару, на запчастині не повинно бути слідів клею і інших ознак самостійного ремонту.
  • Гарантійна наклейка не повинна бути порушена, заклеєна або знята.

Через збільшення кількості випадків шахрайства, наш товарознавець фотографує абсолютно всі замовлення перед відправкою, тому спроби підміни товару відразу виявляються, а клієнти-шахраї заносяться в чорний список.

Гарантія не поширюється:

  • На корпуси (у клієнта є 3 робочих дні, щоб перевірити його придатність і повідомити про свої претензії, в разі їх виникнення).
  • На мікросхеми, шлейфи з паяними контактами, вібромотор, динаміки, дзвінки, антени, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки.

Обмеження гарантійних зобов'язань при поверненні дисплеїв і сенсорних стекол:

  • На дисплеях і сенсорних стеклах обов'язково має бути присутня заводська захисна плівка і наклейка гарантії. Запчастини зі знятими і знову наклеєними плівками поверненню, обміну та гарантійному обслуговуванню не підлягають.
  • Дисплеї, на яких будуть виявлені сліди клею або інші ознаки самостійного ремонту, будуть повернуті покупцеві без заміни - на них гарантія не поширюється.

Прийом повернень здійснюється через службу "Нова Пошта". Після вивчення замовлення технічними фахівцями, на предмет відповідності вимогам повернення, компанія здійснить обмін або компенсує вартість товару.

Клієнт має право повернути замовлений товар і отримати компенсацію вартості недоброякісного (бракованого) товару, дотримуючись порядку дій і умов описаним на даній сторінці. Порядок дій такий:

  • Клієнт зв'язується з оператором Gmart.ua і повідомляє про брак.
  • Клієнт може вислати замовлення "Новою поштою", сплативши транспортування за свій рахунок.
  • Після вивчення замовлення технічними фахівцями на предмет відповідності вимогам повернення, компанія компенсує вартість товару.
  • У разі, якщо товар був бракованим, компанія може надати клієнту знижку на наступне замовлення.

Увага! Щоб уникнути неприємних ситуацій, рекомендуємо всім покупцям виробляти первинну діагностику купленого товару, зокрема екранних модулів, перед його установкою.

Послуга розширеної гарантії

У разі несправності клієнт може повернути товар протягом розширеного періоду гарантії. Вам буде висланий аналогічний товар або ми повернемо гроші за сам товар на вимогу або в разі відсутності на складі.

Увага! Вартість розширеної гарантії поверненню не підлягає.

Увага! Гарантія стосується тільки технічної несправності. На механічні пошкодження гарантія не поширюється.

Якщо ж клієнт повертає товарв рамках 14-денного періоду після отримання товару, то йому повертається повна вартість замість з вартістю розширеної гарантії.