Акція! Безкоштовна доставка! Детальніше запосиланням

Акція! Безкоштовна доставка! Детальніше за посиланням

Питання та відповіді

  • Товар
    • Як дізнатися, наявність і ціну товару?
      - скористатися пошуком на сайті https://gmart.ua
    • Як дізнатися, чи підходить мені замовлений товар?

      - ознайомиться з розділом Характеристики в описі товару на сайті https://gmart.ua/

      - звернутися за консультацією в call-центр.

    • Чи можна покладатися на характеристики товарів зазначені на вашому сайті при виборі покупки?
      - так як, описи товарів беруться у відкритих джерелах Інтернет, наш магазин не несе відповідальності за можливі наслідки помилок в описах товарів. У зв'язку з цим, просимо уточнювати характеристики товарів на сайтах виробників або офіційних сервісних центрах. Оформляючи замовлення в нашому магазині, Ви погоджуєтесь з даними умовами, і післяпродажні претензії, пов'язані з невідповідністю характеристик в описах на нашому сайті, не приймаються.
    • Яка гарантія на товар? Які умови повернення товару?

      - з умовами надання гарантії можна ознайомитися перед покупкою на сайті в розділі «Гарантія та повернення» на сайті https://gmart.ua/

      - звернутися за консультацією в call-центр.

  • Доставка
    • Які варіанти доставки можуть бути?

      Кур'єр по Києву (Адресна доставка Нова Пошта)

      Нова Пошта (відділення - відділення)

      Адресна доставка по Україні (Адресна доставка Нова Пошта)

    • Які терміни і Яка вартість доставки замовлення?

      - варіанти і терміни відправки вказані в карті товару на сайті https://gmart.ua/

      - вартість доставки можна дізнатися на сайті Нової пошти в розділі «Вартість доставки»

  • Замовлення
    • Як я дізнаюся, що моє замовлення доставлено?

      - Ви отримаєте SMS - повідомлення, або дзвінок, від оператора служби доставки Нова Пошта, на номер який вказали при оформленні замовлення.

      Нова Пошта (відділення - відділення)

    • Як дізнатися, де моє замовлення зараз?
      - отримати інформацію про трекінг замовлення можна на сайті Нової пошти, в розділі «Відстежити».
    • Як оформити «відмова» від отримання, якщо мене не влаштувала якість?

      - ознайомиться з розділом «Гарантія та сервісне обслуговування» на сайті https://gmart.ua/

      - звернутися за консультацією в call-центр.

    • Чи можна повернути товар, якщо він не сподобався?

      - відповідно до «Закону про захист прав споживача», покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів, з дати покупки.

      - ознайомиться з розділом «Гарантія та сервісне обслуговування» на сайті https://gmart.ua/

      - звернутися за консультацією в call-центр.

    • Чи можна замовити кілька товарів, а вибрати один?
      На жаль, наш магазин не надає, такої послуги. Бажано попередньо звернутися за консультацією в call-центр.
    • Як купити?
      Якщо ви сумніваєтеся або не знаєте, як правильно оформити замовлення, - звернутися за консультацією в call-центр.
    • Коли буде відправлено замовлення?
      Ваше замовлення буде відправлено після підтвердження оператором call-центру, про що Ви будете повідомлені СМС повідомленням, на номер вказаний при оформленні замовлення.
    • Виникли додаткові питання, при оформленні замовлення?
      - скористайтеся формою «Хочете, передзвонимо Вам за 30 секунд?», Наші оператори дадуть відповіді на Ваші питання.
  • Оплата
    • Які варіанти оплати можливі?

      - Готівкова;

      - Visa / Mastercard.

  • Повернення
    • Умови повернення
      • Ми пропонуємо безпроблемне повернення або обмін протягом 14 днів з моменту отримання вами замовленого товару (якщо в картці товару не вказано більший термін).
      • Деякі товари не підлягають поверненню: корпуси (у клієнта є 3 робочих дні, щоб перевірити його придатність і повідомити про свої претензії, в разі їх виникнення), мікросхеми, шлейфи з паяними контактами, вібромотор, динаміки, дзвінки, антени, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки та скла.
      • Повернуті товари повинні мати ярлики, повинні бути повернуті в оригінальній упаковці, не повинні мати видимих ​​ознак зносу або використання. Заводські плівки повинні бути на місці.
      • Повернення приймаємо тільки Новою Поштою. Важливо! Відправлення здійснюється за рахунок клієнта, але якщо Ви хочете виконати заміну товару через брак або нашої помилки, ми відправимо заміну товару за свій рахунок і компенсуємо вартість доставки (тільки якщо Ви хочете отримати заміну, а не повернення грошових коштів за товар).
      • Якщо Ви все ж хочете отримати грошові кошти, то вони надійдуть Вам на карту протягом 14 днів після отримання товару нами (як правило, протягом 7 днів).
      • Детальніше дивіться на сторінці.
    • Куди відправляти товар?

      м. Київ, відділення НП №278, тел. 093 322 30 84, Кулаков Р. В.

Зворотній зв'язок